Київ Глибочицька,29
Кошик
Улюблені
Каталог товарів

Як вибрати меблі для офісу

Комфортність робочих умов може істотно впливати на результати роботи. Адже впоратися із завданням можна набагато швидше, якщо ви не відволікаєтеся на холод, незручні меблі, невдале планування. Крім того, не варто забувати, що інтер'єр офісу – своєрідна візитка, яка чимало розповість відвідувачеві про те, наскільки успішна організація.

Якими мають бути меблі для офісу

Спершу треба визначити, який тип приміщення ви будете облаштовувати – популярний сьогодні відкритий офіс для десяти і більше співробітників або кілька окремих кабінетів. У першому випадку вам знадобляться кілька штук типових столів, які можна буде легко з'єднувати між собою, відокремивши особистий простір. Комбінації зі скла, пластику та металевих перегородок – практичне рішення для великого світлого офісу.

Також вам знадобляться місткі шафи для папок або журналів, якими будуть користуватися численні співробітники. Можливо, варто придбати полиці або тумбочки для індивідуальних робочих матеріалів. Всі меблі повинні бути виконані в єдиному стилі, причому краще віддавати перевагу м'яким пастельним відтінкам, які будуть гармоніювати з корпоративними кольорами.

Невеликі кабінети можна комплектувати окремими письмовими столами, книжковими шафами, або етажерками. Для оформлення кожної кімнати допустимо використовувати свій стиль і колір меблів, хоча бажано, щоб вони все-таки доповнювали один одного.

Меблі для щоденного користування не завжди мають дверцята – іноді відкриті шафи значно зручніші, оскільки забезпечують більш швидкий огляд і доступ. У той же час для архіву/складу краще купувати закриті шафи, які вбережуть документи або робочі матеріали від пилу, вигоряння, випадкових втрат.

Більшість сучасних офісів оснащені комп'ютерами, а значить, вам варто подумати про наявність спеціальних столів, де передбачена ніша для системного блоку, висувна полиця для клавіатури, отвори для проводів і т. д. Грамотним доповненням також стануть якісні стільці на коліщатках.

Бажано подбати про наявність додаткових приміщень – кухні, вбиральні, кімнати відпочинку. Як мінімум потрібно встановити шафу для верхнього одягу і змінного взуття, облаштувати кухонний куточок, розрахований на кількох людей, щоб співробітникам не доводилося чекати обіду в черзі.

Не забувайте про зручність відвідувачів – встановіть в приймальні офісу презентабельний диван або кілька стільців (бажано без бічних бортів і з можливістю витримувати пристойну вагу).

Поради щодо вибору офісних меблів для керівника (співробітників)

  1. Віддавайте перевагу меблям, у яких передбачена можливість регулювати висоту – це допоможе підігнати параметри робочого місця для різних людей.
  2. Підбираючи м'які меблі, зверніть увагу на зносостійкість оббивки – бажано, щоб матеріал мав тривалий термін служби, легко переносив сухе і вологе чищення.
  3. Можливо, з часом вам доведеться змінити місце розташування офісу – це означає, що краще відразу підбирати меблі, які здатні перенести кілька розбірок-збірок.
  4. Вдалим варіантом стануть корпусні або модульні меблі, які дозволяють зібрати комбінацію з потрібних вам елементів і в зручному для вас порядку. Згодом ви зможете переставити складові або додати нові, розширивши функціонал робочого місця.
  5. У кабінет для керівника бажано підбирати меблі іншій ціновій категорії – в інтернет-магазині Matrason ви знайдете не один десяток комфортних і солідних моделей.

Визначити, що потрібно і що поміститься у вашому новому офісі, також допоможе попередній план на папері, завдяки якому ви зможете врахувати габарити меблів, ширину необхідних проходів, місце для відкритих дверей. Затишно і практично облаштований офіс – комфортне місце для роботи, візитка компанії, а значить, додатковий ключ до успіху.

Повернутися до списку статей