Гарантія на товар
Усі товари, які продаються в нашому інтернет-магазині, супроводжуються гарантією. Це означає, що, якщо протягом встановленого терміну виявлені істотні недоліки товару, які виникли з вини виробника, покупець має право звернутися за безкоштовним ремонтом в магазин, де здійснена покупка. Тривалість гарантійного строку встановлюється виробником, початок гарантійного періоду — день продажу матраца.
Особливості ремонту матраца за гарантією
Гарантія означає, що будуть проведені ремонтні роботи або ж заміна тих частин матраца, які були визнані несправними з вини компанії-виробника. При цьому заміна не оновлює термін гарантії, а тільки подовжує його на той період, протягом якого проводився ремонт.
Доставка товару до місця гарантійного ремонту може бути проведена як покупцем, так і представниками магазину — за домовленістю.
Якщо експертиза показала дефектність матраца, він повинен бути замінений протягом 14 днів (цей термін може бути змінений за згодою сторін).
Бездефектні матраци, виготовлені за індивідуальними параметрами (відрізняються від зазначених у прайс-листі), — не підлягають ні поверненню, ні обміну.
Гарантія не включає поточне обслуговування товару.
В яких випадках діє гарантія на матрац?
- матрац використовується на ліжку з жорсткою основою і центральною опорою або ж з ортопедичною основою (спеціальні планки, розташовані з кроком не більше 8,5 см — для матраців на пружинному блоці «Боннель» і не більше 4,5 см — для матраців на пружинному блоці «Покет спрінг»);
- розміри (габарити) матраца відповідають розмірам опори (основи або каркаса), не виступаючи за її межі;
- товар наданий чистим — забруднений не приймається назад;
- матрац зберігався горизонтально, відповідно до інструкцій з транспортування, зберігання і експлуатації виробів даного класу.
В яких випадках НЕ діє гарантія на матрац?
Пошкодження
Причини, через які можуть виникнути деформації і пошкодження не гарантійного типу:
- неправильно підібрана основа: матрац використовувався на ліжку, каркасі, дивані, які не відповідають експлуатаційним вимогам (не підходящий розмір основи, занадто велика відстань між ламелями і т.д.);
- саморобні переробки: заміна комплектуючих, зміна форми, розміру або кольору, а також чохла матраца;
- недбале ставлення: наявні сліди механічних пошкоджень (наприклад, порізи або пропалини), є забруднення пігментного, біологічного або маслянистого походження: плями від крові, сечі, фарби, напоїв, їжі і т.д.;
- порушені вимоги транспортування, зберігання або експлуатації товару.
Допустимі відхилення:
- гарантія від виробника поширюється на якість і склад комплектуючих матраца, а ось на збереження первинної висоти матраца — ні. Похибка у висоті аксесуара цілком може коливатися в межах 2-х см — це допустимо за технічними характеристиками використовуваних матеріалів;
- гарантійному усуненню не підлягають невеликі заглибини (до 4 см). Вони вважаються природним наслідком експлуатації і не є недоліками;
- гарантія не поширюється на ручки матраца (навіть якщо модель ними обладнана).
Запах нового матраца
Гарантія не поширюється на специфічні запахи, характерні для матеріалів, з яких складається матрац. Їх наявність не вважається дефектом.
Як вітчизняні, так і зарубіжні виробники часто використовують клейову технологію скріплення наповнювачів. Клеї готують на основі різних розчинників, в тому числі ацетону, чиї леткі речовини за 3-7 днів повністю вивітрюються з матраца. Максимальною їхня кількість в тканині буде в перші 6-8 годин після того, як ви розкриєте упаковку.
Рекомендується:
- не використовувати матрац для сну в першу добу після відкриття упаковки;
- залишити розкритим матрац біля відчиненого вікна або кватирки, можна на лоджії (попередньо захистивши його від погодних факторів, наприклад, дощових крапель).
Потрібно також пам’ятати, що навіть натуральні матеріали (латекс, кінський волос, шерсть верблюдів або овець, кокосова койра), цілком можуть мати власний природний специфічний запах. Якщо у вас загострений нюх — можливо, краще вибрати модель з нейтральними синтетичними наповнювачами.