Київ Глибочицька, 29
(044) 22-33-804
(050) 166-7-888
(096) 780-88-38
(093) 86-55-375
(044) 22-33-804
(050) 166-7-888
(096) 780-88-38
(093) 86-55-375
Кошик
Улюблені
Каталог товарів

Повернення та обмін

На замітку клієнтам: умови повернення або обміну матраців  

Вибір матраца – справа відповідальна. Від його правильності залежить якість сну дітей і дорослих. Перед тим, як оформити покупку, ознайомтеся з представленою нижче інформацією: тут викладені умови, на яких здійснюється повернення і обмін придбаних у нас матраців. Ви дізнаєтеся, які товари підпадають під гарантійне обслуговування, і чого ні в якому разі не можна допускати. Дана інформація може виявитися дуже важливою і, в кінцевому підсумку, зберегти Ваші гроші.

Обмін або повернення товарів належної якості  

У законодавстві України зазначено:  

«Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого була оформлена купівля, якщо товар не відповідає його вимогам до форми, габаритыв, фасону, кольору, розміру, або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням.  

Споживач має право обміняти товар належної якості протягом чотирнадцяти днів з моменту покупки, не рахуючи дня покупки, – якщо більш тривалий термін не обумовлений продавцем.  

Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався, і якщо збережено його товарний вигляд, в т. ч. цілісність упаковки, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ (чек), який видається разом з товаром».  

(Стаття 9. « Права споживача при покупці товару належної якості»).  

Тому, якщо у Вас є сумніви в тому, що матрац обраний правильно, в жодному разі не знімайте з нього упаковку.  

З цієї причини обміну або поверненню не підлягають матраци належної якості у вакуумній упаковці після її відкриття. Крім того, потрібно мати на увазі, що куплений і оплачений матрац без дефектів, якщо він був виготовлений за індивідуальним замовленням (відповідно до Ваших індивідуальних параметрів, які відрізняються від стандартних, зазначених у прайс-листі), також не підлягає поверненню або обміну. 

Технологічний запах

У виробництві матраців як вітчизняних, так і зарубіжних виробників на сьогоднішній день основною технологією є клейова. При цьому використовуються клеї на основі різних розчинників, в тому числі і ацетону. В основному клей застосовується для того, щоб скріпити різні шари матраца.

Ацетон (та й інші розчинники) – дуже летюча речовина. Тому за 3-7 днів вони цілковито вивітрюються з матраца. Максимальним їх кількість в тканини буде в перші 6-8 годин після того, як Ви розкриєте упаковку.

Рекомендується:  

  • не використовувати матрац для сну в першу добу після того, як була розкрита упаковка;
  • після відкриття упаковки залишити матрац біля відкритого вікна або кватирки, можна на лоджії (зрозуміло, попередньо захистивши його від погодних факторів, наприклад, дощових крапель).

Потрібно також пам'ятати, що навіть природні матеріали, з яких виготовлений матрац (латекс, кінський волос, вовна верблюдів або овець, кокосова койра), цілком можуть відрізнятися власним природним специфічним запахом. Це обов'язково потрібно врахувати тим, хто має загострений нюх.

Гарантія на товар

Всі товари, які Ви можете придбати в нашому інтернет-магазині, зрозуміло, супроводжуються гарантією. Однак різні виробники представляють різне за тривалістю гарантійне обслуговування. Саме виробники встановлюють тривалість гарантії – це свого роду запорука якості їхніх товарів.  

  • Гарантійний термін – це час, протягом якого виробник безкоштовно усуває недоліки товару, пов'язані з введенням його в експлуатацію. Початок гарантійного періоду – день продажу матраца.
  • Якщо протягом встановленого терміну виявлені істотні недоліки товару, які виникли з вини виробника, покупець має право звернутися в магазин, де придбав цей товар (в нашому випадку – матрац).
  • Заява покупців розглядається після того, як їм було пред'явлено товарний чек, техпаспорт або інший аналогічний документ, на якому вказана дата продажу.
  • Гарантія означає, що будуть проведені ремонтні роботи або ж заміна тих частин матраца, які були визнані несправними з вини компанії-виробника. Але потрібно враховувати, що заміна не оновлює термін гарантії. Вона тільки подовжує його на той період, протягом якого проводилися ремонтні роботи.
  • Доставка товару (матраца) до місця гарантійного ремонту може бути проведена як покупцем, так і представниками магазину – за домовленістю.
  • Якщо експертиза показала дефектність матраца, він повинен бути замінений протягом чотирнадцяти днів – втім, цей термін може бути змінений за згодою сторін.
  • Якщо Ви – власник бездефектного матраца, виготовленого за індивідуальними параметрами (відрізняється від зазначених у прайс-листі), то товар не підлягає ні поверненню, ні обміну.
  • Гарантія не включає поточне обслуговування товару (в тому числі матраців).

В яких випадках діє гарантія на матрац?  

  • Якщо матрац використовується на ліжку з жорсткою основою і центральною опорою або ж з ортопедичною основою (спеціальна планка, розташована з кроком не більше 8,5 см - для матраців на пружинному блоці "Боннель" і не більше 4,5 см - для матраців на пружинному блоці "Покет Спрінг");
  • Якщо розміри (габарити) матраца відповідають розмірам опори (основи або каркаса), не виступаючи за її краї;
  • Якщо матрац надано чистим – забруднений товар не приймається назад;
  • Якщо матрац зберігався горизонтально, в повній відповідності з інструкціями з транспортування, зберігання і експлуатації матраців даного класу.

У яких випадках НЕ діє гарантія на матрац?

  • Якщо матрац використовувався на основі (ліжка), яка не відповідала експлуатаційним вимогам, або ж якщо на його поверхні утворилися чітко виражені дефекти або пошкодження;
  • Якщо присутні пошкодження, причиною яких стали самостійні переробки власника: заміна комплектуючих, зміна форми, розміру або кольору, а також чохла матраца;
  • Якщо присутні сліди механічних пошкоджень, наприклад, порізи або пропалини;
  • Якщо є забруднення пігментного, біологічного або маслянистого походження: плями від крові, сечі, фарби різного типу, напоїв, їжі і так далі;
  • Якщо присутні пошкодження або деформації, що виникли внаслідок того, що не дотримувалися вимоги транспортування, зберігання або експлуатації товару;
  • Гарантія також не поширюється на збереження вихідної висоти матраца. Виробник, зі свого боку, дає гарантію тільки на якість і склад комплектуючих. Висота матраца цілком може коливатися в межах двох сантиметрів – це допустимо за технічними характеристиками використовуваних матеріалів;
  • Гарантійному усуненню не підлягають невеликі поглиблення (до 4 см). Вони вважаються природними при експлуатації і не є недоліками вироби;
  • Гарантія не поширюється на ручки матраца (навіть в тому випадку, якщо модель ними обладнана);
  • Гарантія не поширюється на специфічні, але природні запахи, характерні для матеріалів, з яких складається матрац. Їх наявність не вважається дефектом.

Рекламація

У разі виявлення виробничого браку під час гарантійного терміну покупцеві необхідно:

1. Написати заяву, в якій вказати:

1.1. ПІБ покупця, дату покупки, номер чека, телефон і адресу.

1.2. Найменування товару і колір, якщо це дерев'яні меблі, в якому виявлено брак.

1.3. Описати докладно, в чому складається брак.

2. До заяви додати 2-3 фотографії бракованої частини.

2.2. Надіслати заяву разом з фотографіями на електронну пошту в розділі Контакти.

Механічні пошкодження не відносяться до браку.

Заява розглядається від 2-х до 10 ти днів, в залежності від складності ремонту.